لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
برای هر شرایطی آماده‌ایم

برای هر شرایطی آماده‌ایم

آلگری می گوید آماده است تا روز شنبه با ارائه نمایشی خوب، فصل فوق العاده بیانکونری را با پایانی خوش همراه کند.

ماسیمیلیانو آلگری پس از فتح اسکودتو و کوپا ایتالیا حالا فینال برلین را به عنوان آخرین بازی از مراحل کسب سه گانه در پیش دارد؛ یوونتوس باید با بارسایی بازی کند که این روز ها نمایش خارق العاده ای داشته. با این وجود آلگری می گوید خودش را برای هر چیزی آماده کرده است.

آلگری طی مصاحبه ای گفت:

"اگر همین حالا هم فصل تمام شود، امسال وارد تاریخ باشگاه خواهد شد. زیاد پیش نمی آید که یک تیم در آستانه کسب سه گانه قرار گیرد، پیروزی در فینال لیگ قهرمانان فراتر از یک شاهکار است و می تواند پایان فوق العاده ای برای فصل خوب ما باشد."

"در فینال ممکن است هر اتفاقی رخ دهد، مثلا بازی به پنالتی ها برود، که احتمال این موضوع را بسیار کم می دانم. به هر حال برای هر شرایطی آماده ایم."

"بارسلونا فوتبالی متفاوت با تیم های دیگر ارائه می دهد. باید با هوشیاری بالایی بازی کنیم و با دقت تمام کار های تمرین شده را در زمین اجرا کنیم، هرگز نباید تن به احتمالات دهیم."

"وقتی مسی راه بیفتد توقف کردن او تقریبا غیر ممکن است، باید در این امر نیز بسیار هوشمندانه کار کنیم. ما به توانایی های خودمان آگاه هستیم و می دانیم که با ارائه یک نمایش حساب شده و خوب می توانیم به هدف خود دست یابیم."

"می دانیم که می توانیم تفاوت هایی اساسی در بازی ایجاد کنیم، اما مهم ترین نکته این است که باید آرامش خود را حفظ کنیم و اجازه ندهیم اظطراب و هیجان تمرکز ما را بر هم زند."

"تیم شرایط روحی فوق العاده ای دارد و حالا تنها پنج روز تا بازی فاصله داریم، بیایید ببینیم می توانیم این فصل از اینی که بوده، هیجان انگیز تر کنیم؟!"

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: